З метою організації дозвілля та відпочинку учнів 1 – 8 класів на базі 9 навчальних закладів району з 01 по 17 червня 2016 року функціонували пришкільні табори відпочинку з денним перебуванням гуманітарного напрямку, в яких було охоплено літнім відпочинком та оздоровленням 270 учнів району.
Для того, щоб учням було цікаво в таборах, педагоги провели велику підготовчу роботу заздалегідь. Заходи були заплановані по тематичним дням, що дало змогу краще організувати роботу в таборах.
Були поставлені й успішно реалізовані цілі та завдання у таборах денного перебування :
- Створити сприятливі умови для зміцнення здоров’я і організації дозвілля учнів 1-8 класів під час літніх канікул.
- Проведення роботи з дітьми, що поєднує розвиток і виховання дітей з оздоровчим відпочинком;
- Виховання любові до рідного краю, до традицій українського народу;
- Розвиток творчих здібностей школярів;
- Виховання культури поведінки;
- Формування у школярів навичок спілкування і толерантності;
- Прищеплення навичок здорового способу життя.
З метою якісного навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України, наближення до європейських стандартів та популяризації вивчення іноземних мов серед українських школярів на базі загальноосвітніх навчальних закладів нашого району було організовано роботу 9-ти літніх мовних таборів та 9-ти груп з вивчення іноземних мов, які функціонували на базі пришкільних літніх таборів. Всього 286 школярів району мали можливість удосконалювати свої знання з англійської та німецької мов.
Програма літніх мовних таборів передбачала диференційований підхід при роботі з школярами. Заняття проводилися переважно на свіжому повітрі, в ігровій формі, з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.
Щодо змісту роботи з учнями, то педагогами були обрані наступні тематичні напрямки: спорт та здоровий спосіб життя; талановита молодь України та країн, мова яких вивчається; свята та традиції України та країн, мова яких вивчається; театральна студія; студія мистецтв; природа та екологія рідного краю.
Під час перебування у мовних літніх таборах діти:
- підвищили рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
- набули навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
- непомітно подолали мовний бар’єр;
- поєднали навчання із захопливим відпочинком;
- найголовніше — отримали мотивацію для подальшого удосконалення знання іноземної мови.