Про пришкільні та мовні табори

З метою організації дозвілля та відпочинку  учнів 1 – 8 класів на базі 9 навчальних закладів району з 01 по 17 червня 2016 року функціонували пришкільні табори відпочинку з денним перебуванням гуманітарного напрямку, в яких було охоплено літнім відпочинком та оздоровленням 270 учнів району.

Для того, щоб учням було цікаво в таборах, педагоги провели велику підготовчу роботу заздалегідь. Заходи були заплановані по тематичним дням, що дало змогу краще організувати роботу в таборах.

Були поставлені й успішно реалізовані цілі та завдання у таборах денного перебування :

  • Створити сприятливі умови для зміцнення здоров’я і організації дозвілля учнів 1-8 класів під час літніх канікул.
  • Проведення роботи з дітьми, що поєднує розвиток і виховання дітей з оздоровчим відпочинком;
  • Виховання любові до рідного краю, до традицій українського народу;
  • Розвиток творчих здібностей школярів;
  • Виховання культури поведінки;
  • Формування у школярів навичок спілкування і толерантності;
  • Прищеплення навичок здорового способу життя.

З метою якісного навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України, наближення до європейських стандартів та популяризації вивчення іноземних мов серед українських школярів на базі  загальноосвітніх навчальних закладів нашого району було організовано роботу  9-ти літніх мовних таборів та 9-ти груп з вивчення іноземних мов, які функціонували на базі пришкільних літніх таборів. Всього 286 школярів району мали можливість удосконалювати свої знання з англійської та німецької мов.

Програма літніх мовних таборів  передбачала диференційований підхід при роботі з школярами. Заняття проводилися переважно на свіжому повітрі, в ігровій формі,  з широким використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.

Щодо змісту роботи з учнями, то педагогами були обрані наступні тематичні напрямки: спорт та здоровий спосіб життя; талановита молодь України та країн, мова яких вивчається; свята та традиції України та країн, мова яких вивчається; театральна студія; студія мистецтв; природа та екологія рідного краю.

Під час перебування у мовних літніх таборах діти:

  • підвищили рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
  • набули навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
  • непомітно подолали мовний бар’єр;
  • поєднали навчання із захопливим відпочинком;
  • найголовніше — отримали мотивацію для подальшого удосконалення знання іноземної мови.
Designed by Your Company Name
©2024 Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Малинської міської ради