Засідання методичної ради РМК

P2050003

Розширене засідання методичної ради РМК відділу освіти Малинської РДА проведено 31 березня 2016 року. На ньому розглянуто та затверджено досвід педагогічної діяльності педагогів, які атестуються в 2016 році та претендують на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель».

На засідання було запрошено педагогів, котрі атестуються, та керівників освітніх закладів району.

ПРОТОКОЛ №4

розширеного засідання методичної ради 

РМК відділу освіти Малинської РДА

31.03.16р.

 

Голова: Л.А.Коваленко

Секретар: С.Л.Янковий

 

Присутні:11 членів методичної ради

Відсутні: –

Запрошені: педагоги, які атестуються в 2016 році та претендують на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель», керівники і  педагогічні працівники освітніх закладів району.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ

Про затвердження досвіду педагогічної діяльності педагогів, які атестуються в 2016 році та претендують на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель».

СЛУХАЛИ: завідуючу РМК Коваленко Л.А., котра повідомила, що, відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, вчителі, що претендують на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії, педагогічного звання, мають займатися в своїй педагогічній діяльності науково-методичною роботою, яка передбачає інноваційну діяльність, у т.ч. дослідно-експериментальну. Разом з тим, згідно п.5.3 вище названого Положення, педагогічне звання «старший учитель» присвоюється педагогічним працівникам, котрі не лише досягли високого професіоналізму в роботі, а й систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам. Тому основні вимоги до виступаючих наступні:

  • необхідно дати обґрунтування актуальності роботи над проблемною темою,
  • визначити її практичне значення: 1) розкрити лише основні ідеї досвіду, його значущість; 2) продемонструвати ті фрагменти досвіду, що стосуються форм, методів та прийомів організації навчально-виховного процесу, які спрацьовують на підвищення ефективності уроку, а саме: зростання інтересу учнів до вивчення навчального предмету, забезпечення достатнього та високого рівнів навчальних досягнень учнів, забезпечення успішності учнів у конкурсах та олімпіадах. Насамкінець потрібно озвучити, виходячи з продемонстрованого досвіду, рекомендації колегам щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

 

ВИСТУПИЛИ: вчителі, які атестуються в 2016 році та претендують на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічного звання «старший учитель».

Презентували напрацьований власний досвід щодо організації навчально-виховного процесу:

  • Шульга Т.М., вчитель початкових класів Йосипівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів» (проблемна тема: «Розвиток інтелектуально-творчих умінь молодших школярів»);
  • Грищенко О.І., вчитель української мови й літератури Малинівського НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» (проблемна тема: «Шляхи впровадження аксіологічного підходу до навчання учнів на уроках української мови й літератури»);
  • Дученко Н.В., вчитель української мови й літератури, зарубіжної літератури Морозівської ЗОШ І-ІІ ступенів (проблемна тема: «Упровадження інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури та української мови як засіб творчого розвитку дитини»);
  • Завадська Л.О., вчитель математики Скуратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (проблемна тема: «Реалізація особистісно орієнтованого підходу на уроках математики»);
  • Романчук О.В., учитель історії й правознавства Владівського НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів» (проблемна тема: «Інтегрований урок як засіб вдосконалення навчально-виховного процесу»);
  • Ільєнко В.М., вчитель історії й правознавства Йосипівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів»  (проблемна тема: «Формування громадянської компетентності у процесі навчання історії та правознавства»);
  • Кабалюк О.І., вчитель хімії Пиріжківського НВК НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів»  (проблемна тема: «Інтерактивне навчання на уроках хімії»);
  • Строгий М.М., учитель хімії, біології Скуратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (проблемна тема: «Тест як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках хімії та біології»).

 

УХВАЛИЛИ:

  • Затвердити досвід:
  • Грищенко О.І., вчителя української мови й літератури Малинівського НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів», з проблеми «Шляхи впровадження аксіологічного підходу до навчання учнів на уроках української мови й літератури»;
  • Ільєнко В.М., вчителя історії й правознавства Йосипівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів», з проблеми «Формування громадянської компетентності у процесі навчання історії та правознавства».
  1. Рекомендувати продовжити опрацювання та впровадження самостійної методичної проблеми:

– Шульзі Т.М., вчителю початкових класів Йосипівського НВК «ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів», з проблеми «Розвиток інтелектуально-творчих умінь молодших школярів»;

– Дученко Н.В., вчителю української мови й літератури, зарубіжної літератури Морозівської ЗОШ І-ІІ ступенів, з проблеми «Упровадження інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури та української мови як засіб творчого розвитку дитини»;

– Завадській Л.О., вчителю математики Скуратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з проблеми «Реалізація особистісно орієнтованого підходу на уроках математики»;

– Романчуку О.В., учителю історії й правознавства Владівського НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів», з проблеми «Інтегрований урок як засіб вдосконалення навчально-виховного процесу»;

– Кабалюку О.І., вчителю хімії Пиріжківського НВК НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів», з проблеми «Інтерактивне навчання на уроках хімії»;

– Строгому М.М., учителю хімії, біології  Скуратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з проблеми «Тест як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках хімії та біології».

  1. Рекомендувати вище названим педагогічним працівникам:

3.1 Представити досвід своєї педагогічної діяльності на районній виставці ППД у грудні 2016 року.

3.2 Взяти участь у наступних етапах фахового конкурсу «Учитель року».

  1. Організувати в 2016/17н.р. роботу школи ППД учителів хімії з питання розвʼязування хімічних задач на базі Пиріжківського НВК НВК«ДНЗ-ЗНЗ І-ІІІ ступенів» (вчитель Кабалюк О.І.).

За – 11. Проти – 0

Голова ради                        Л.А.Коваленко

Секретар                             С.Л.Янковий

 

 

 

 

 

Designed by Your Company Name
©2022 Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання Малинської міської ради